Lördag&Söndag

Tack syrran igår för en underbar kväll! Fast det var kallt... Frös sen hela natten =(
Så jag ska inte sitta ute på kvällarna mer nu! Haha
Vi var väl hemma vid 23 tiden o theodor somna bums efter flaskan o pyjamasen.. Jonas satte sig o kolla lite påtv medans jag gick o läste lite.
Sen sov hela familjen gott, tills Theodor bestämde sig för att vakna imorse kl 7.
O han vägra somna om... Ahh.. Mina ögon stod på trekant o bara önskade att han skulle somna om. Men IKKE.
7.30 ringer Jonas jobb o frågar om han vill jobba.. Så han började 09.30 i morse o slutade nu kl 19.00 ikväll..
En dag som skulle gå åt att städa o tvätta o bara ha en mysedag. Inget annat inplanerat mer än att slappa.

Iallfall kl 9 så somnade theodor om o jag fick oxå somnat om.. hehe.. Så vi sov till 11, då ville theodor ha frukost. O de var ju på tiden. Trodde ju inte att han skulle sova så länge. Menmen det var skönt =)

Efter frukosten ringde vi till Diana så vi körde dit en liten stund.. Hon bjöd på glass o theodor var överlycklig.. till slut blev han gnällig så vi skulle köra hem.. Men åkte inom mina föräldrar istället..
Efter en stund där så åkte vi hem o jag o Theodor började tvätta tillsammans... Han e duktig på det :D

Nu e han så  trött att han somnade i min famn bara sådär innan, men var tvungen att byta blöja och ge honom välling.. O nu vill han inte somna om.. Ligger i sängen o gnäller =( Så  jag ska gå in o se hur det e med honom.
Mammas lill/stora pojke ju =)

Snart e iallfall Jonas hemma, Skönt!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0