Tid är allt jag har!

Tid är allt jag har, av: Sunny Jacobs




 

"År 1976 dömdes den 27-åriga Sunny Jacobs och hennes partner felaktigt till döden föratt ha dödat två poliser. Sunny skulle inte få smaka på friheten igen på sjutton år. Då var hennestvå barn borta från henne för alltid, hennes föräldrar var döda, och hennes älskade, Jesse Tafero,hade avrättats."

Jag har precis läst ut denna bok på ca 600 sidor! Tog ca 13 dagar för mig att läsa ut den och den var grymt bra! Visa saker tycker man dom kunde ha kortat ner men skitsamma! Boken var bra och man satt nästan och snyftade visa kapitel. Bästa boken på årets rea än så länge =)




Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0