Somrigt

Ohh idag e det ett alldeles underbart väder ute =) Hoppas det kommer att fortsätta såhär.. Är så trött på kylan.. O idag så tappade jag även min halsduk som jag hade lagt på vagnen.. Så nu får det absolut inte bli kallt!!

I förmiddags så skickade jag iväg ett sms till en ny mamma vän, hon har en liten son som heter Karl och är bara ett par veckor gammal.. Så söt!
Vi bestämde att vi skulle ses vid västervång och det gjorde vi =) O vi gick, gick och gick! Helt underbart och för att bara ha träffats 2 gånger snabbt på mamma gruppen innan så var detta super roligt och vi fann varandra direkt! Vi var ute i över 2 timmar och gick, lille Karl bara sov medans Theodor bara skrek... =( Stackarn håller på att bli förkyld igen *min sötiz*
När vi nästan var hemma så däckade Theodor, dock så vaknade han så fort jag kom innanför min port igen.. Så nu är han nymatad, fått ny o torr blöja och fått näsdroppar så nu ligger han i sin säng.. Får se om han somnar om.. Han behöver verkligen vila min lilla skatt!
Jag o Johanna bestämde att vi skulle träffas fler gånger, o det hoppas jag på! Känner inte så många som ha barn och nu när N har lämnat vår vänskap så har man 1 mindre att snacka med.

Kvar på listan idag att göra:
Fixa batteriet i kameran ( klåddar som attans )
Gå igenom alla böcker som jag läst och skänka till röda korset eller sätta ut på Tradera.
Jonas kommer hem
Gå till AMS
Gå till posten och skicka tillbaka Theodors present han har fått av N & D.. Dom vill inte ha med oss att göra så ska Theodor inte behöva minnas dom som svikare bara för att dom föredrar att festa och inte kan umgås med folk som har skaffat barn. 23 års vänskap åt skogen!
Handla middag
Grilla och göra pasta gratäng *mums*
Mata Theodor
Glamour
Unga mödrar
Bada och busa ännu mer med Theodor
Natt flaskan till Theodor
Natta Theodor
Lägga sej i soffan och titta på färjan och cityakuten!
Sen säng!
Shit, känns som om man aldrig kommer att hinna.. Menmen de gör vi nog =)
Iallfall de som är absolut viktigast!
Nu så ska jag gå o kolla om min son har somnat, vilket jag inte tror...

Vi ses!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0