Ändring i planen

Jahapp som det ser ut nu så blir det inte den middagen som jag skrev om innan..
Jonas jobbar övertid o har ingen aning om när han kommer hem.. Så kommer han hem inom rimliga tider så blir det en lättmiddag istället..
Kanske hämtmat för det e ju enklast.. fast oxå dyrast =(

Nu så ska jag byta om och sen ska jag hämta Diana o vi åker ner i stan och tar en fika.. Får se vad det blir men jag e riktigt sugen på en Latte ( heter egentligen Latte  M nått ) men vet ej hur det stavas.. Så gott.. Jag dricker ju inte ens kaffe med denna är mumsig!
Nu ska jag väcka min lilleman som sover nu igen... Han är lite kinkig o trött idag.. Han mår nog inte alls bra =( Stackars lilla hjärtat!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0